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des villes & des Eſtats bien policez ; ny les Magiſtrats ou Gouuerneurs, ny les Princes & ſouuerains Seigneurs, s’ils ſont gens de bien, ne peuuent eſtre par preſens & corruptions deſtournez d’vn droict & iuſte iugement, veu que la loy ou les Iuges peuuent bien abbattre & exterminer les corrupteurs & meſchans. Iunon donc par ſes richeſſes, ny Mercure par ſon beau-dire, ne Venus par ſes appas & mignardiſes, ny Mars par ſes rodomontades & menaces, ne peuuent precipiter Iupiter du Ciel en bas, ny meſme toute l’armee des Dieux, pour groſſe qu’elle ſoit. Opiniõs des Chymyſtes touchant la fable de Iunon.Les ſouffleurs de Chymie ſe ſont auſſi efforcez d’approprier quelques parties des Fables de Iunon à leurs fourneaux & vaiſſeaux. Iunon (diſent-ils) eſt fille de Saturne & d’Ops, ſœur & femme de Iupiter, nee deuant Iupiter d’vne meſme portee, Royne des Dieux, Deeſſe des richeſſes, commiſe ſur les nopces & enfantemens : laquelle n’eſt autre choſe que l’eau de Mercure, qu’on appelle Iunon. Elle eſt fille de Saturne, pource qu’elle diſtille & procede de luy & de la terre. Cette terre donne les richeſſes, ou bien l’or Chymique, pource que Iunon & Iupiter, ou l’eau de Mercure, & le ſel qui demeure au fonds du vaiſſeau de verre, & en la lie diſtillent enſemble. Et comme l’eau de Mercure coule la premiere hors du vaſe ; ainſi Iunon naiſt deuant Iupiter. Elle preſide ſur les enfantemens, pource que quand elle coule, elle met en lumiere le Soleil Chymique, ce qui la fait auſſi nommer Lucine, comme qui diroit Lumineuſe. Elle a la charge des mariages, d’autant qu’elle moyenne la conjonction des humeurs ſulphurees, à ſçauoir, Venus & Mars : & parce que deuant que diſtiller, elle eſt conjointe auec Iupiter, & tous deux engendrent le Soleil Chymique, on la nomme femme de Iupiter. Elle eſt dicte Roine des Dieux, d’autant qu’elle gouuerne, deſlie, conjoint, ſepare & reprime les Metaux, qui ſont nommez de diuers noms de Dieux. Que cela ſuffiſe pour le regard de Iunon : Venons à Hebé.

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